THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, May 18, 2009

Majlis Bersama Menteri Dalam Negeri

Arini aku cuti.. boss aku kata sbb dah penat buat majlis ngan menteri suma bleh amek cuti ganti tp syaratnya kena gilir2.. semlm e.o dh amek. rini akuler.. esok ida.. pehtu jumaat e.t kata dia plak nk amek… huhuhu!.. tak kesah janji dpt cuti ganti.. aku orite jerk!.. lantak koler sengau nk ngamok janji kitowang bleh cuti…

Letih tu takler seteruk bebudak yg kena berkawat tgh padang tu.. cuma letih buat keje2 blakang tabir jerk at opis.. e.o akuler.. tak abes2 ngan L.O bas, hotel, makanan.. sian plak aku.. tp yg tensennya kitowang staff mcm dianak tirikan.. mkn pun senirik2.. takde pun provided utk staff.. kena campo ngan anggota.. mcmler kitowang yg diraikan.. mencik toiii.. last2 e.o banje mkn kat bando.. tq e.o.. sabo jelah nk wat cemana kita ni gred N je.. erm.. aku nk buh gambo gekler.. korang layannn jelah erk!...


uikss!.. seriusnya muka dorang.. jgn tak tau berjemur tgh padang.. mau tak serius semcm...

baik2 angkat senapang.. kang kena plak menteri kat depan tuu...

ni dato' menteri ngan datin.. amboii mawi kan main asek zoom kat datin jer.. tauler lawoo...

weii ctrol macho oiii.. menteri pergi check sorang2 neh!...

eh ni org kampung saya ke?.. oo salah!...

MARI KITA BERPOSING

ni kat depan tangga eco resort kat gunung lambak.. tak syok sgt ar tpt dia..

ni anak E.O si kenit tina ngan sepupu dia chichi..

oii posing dlu seblom g padang.. ni kat hotel anika daaa...

alahai si mawi.. tak sabo2 nk jd perantin.. tak pasal2 suh aku jd model perantin pompuan..
apo2 yolah mawi oiii!..

2 sahabat baik dunia akhirat.. wakakakaka!.. aku tompang menyibuk!...

ni masa menteri baru smpai.. oiii diri ler tegak2.. pemaleh tol korang neh!.. huhuhu!...


si e.t ngan anak dia intan.. blakang tudung cokelat tuler wife boss aku..


ni pe ke hei plak tina neh.. oii e.o dia nk belon erk?!..

ler sempat lg mkcik ida neh posing ngan spek itam dia.. tak tahan plak!...

3 sedara dunia akhirat:

$yaf!d@h_88 said...

sampai hati ko.. gambo aku bawah sekali pulak tue... dah lah satu jek.. nanti ko,...

Minie said...

eh blog aku suka ati akuler.. kira untung aku tepek gek gambo ko walo sekeping cuma..nk byk2 p ler bubuh kat blog senirik!... wakakakaka!.. tak bsyukur lgsg!.. cis!..

mak iti Jr said...

buzi sungguh le minah nie ha..kemain, sakan bergambo!