THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, June 20, 2009

sedapnya udang!

Arini tak g memana pun.. dok umah planningnya nk ngemas tp aku blk2 pusing2 dpan computer.. satu kerja pun tak buat.. lepas bt sarapan utk mak n musyuk aku leka lg dpan computer neh.. bila nk start buat keje umah ni woiii.. malasssnyaa tolonnnn!..

Jumaat mlm last2 aku bawa keta senirik.. nk g umah mkcik dia konon kat felda tunggal last2 tak jadi sbb makcik dia plak ada hal... cesh!... aku balik jer terus ke umah mlm tu.. g konvoi 3 biji keta ngan ida n abi. Smpai sana slumber jer duduk walopon takde space utk laki msg2.. feduli apa erk ida.. hahaha!.. sempat tgk muka En. Sa’adon sayu jerk org buatkan jamuan utk majlis perpisahan dia.. pastu tuan plak sempat lg rasmikan POR baru kat felda air tawar tu.. siap tanam pokok ko mlm2 jgn tak tau!.. hehehe..

Makanan not bad.. tp nape takde ayam? feberet aku, musyuk n mak.. kmbing?. Ayoo suma tarak makan wooo.. lembu aku bedal gek.. tp mak n musyuk tgkkan jer.. udang adaler sket bg sorang sket merasa.. satu meja 3 ketuii jer tau!.. nah hamek isinya sorang secubit.. hehehe.. ida siap bawa lari letak depan dia.. tak patut btol bdk neh.. haku nk udang tulah woiii!.... erm korunk tgk jelah gambo yg sempat aku snap neh!.. hehehe!.. e.t ko tgk puas2 tau aku nk bg ngences neh!.. hahaha.. ko paham tak ngences tu apa?!.. tak paham tnya aku!.. wakakaka!..

bos aku dgn penuh kusyu' dengo yg diraikan buat ucapan...

niler serba sedikit hadiah yg diberi oleh sahabat handai..


muka cam lapo jerk nk nunggu makan time..

niler mkcik yg telah mencuri udang aku!..


haa hamek.. udang 3 ketoii sorang ckit jer tau!..


niler makanan yg disajikan.. nyum..nyum....


boss aku sempat lg mengusik bondaku yg terchenta.. ntah apa jer yg diusiknya ntah!..

5 sedara dunia akhirat:

Benedict Bernard said...

wah mcm sedap je makanan tu ..

mak iti Jr said...

wah mmg sodap hehehhe...

kak fyza EPU said...

minie..ada sedara kat felda tunggal ke?..wah dak dekat sangat ngan umah akak tu..bila2 kalau pegi kalau akak ada kat umah leh le singgah umah akak skali..

Dyah said...

ko nk masakkan ape lak utk aku cik minie? penatlah wat utk org jer...

Minie said...

PG : sedap er?.. alhamdulillah rezeki...

mak iti : erm sodap tp korehlah pulok udang tu.. huhuhu..

kak fyza : haah ada sedara blah hubby.. tp dah lama tak jenguk dia.. koling2 ar.. tau tak no hp kita?.. khikhikhi..

dyah : ko dtg jbler.. aku msk spesel utk ko!.. ekekeke!..