THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, July 11, 2009

Hepi BesDay t0 me

erm.. pejam celik kejap je masa berlalu.. umo pun dh meningkat.. err yaker?.. uwaaa!.. tuanya dah!.. bila nk timang cahaya mata neh?.. umo ari2 makin naik tp apa yg dihajati masih blom tercapai.. sadisnya!...

10 Julai 1980 lahirlah seorang puteri kemuka bumi ini disaksikan segala isi alam… uwekkkk!... uwekkk!... isk!. anak sapeler yg melalak tu?.. erm mak kata “dulu2 masa lahir cenonet cam jantung pisang.. birat jer… tak sangka dh beso ni jd org plak”.. eh ya ker mak?.. dh beso over plak erk taknak mengecik.. makin lama makin beso.. makin lama makin beso… bila nk slim balik oii.. eh dlu pun slim ke?.. kuang..kuang..kuang…

Pe2 pun nk ucap a lot of thanks to all my friends yg sudi wish kat aku.. org pertama skalik abi.. thankss erk!.. pehtu kengkawan opis n kawan lama aku asyu, sno, mak iti, liza, kak lynda78, dyah.. tq.. aku sayang korunk!... korunkler sedara aku dunia akhirat.. (pimjam ayat sarmin.. ekekeke!..) musyuk aku?.. musyuk pun ada wish jugak of coz ler tp adiah?... erm dia kata pospon bley?.. tunggu gaji.. ekekeke!.. gaji pun gaji ler.. yg penting dia ada dicc aku ari2 pun dh ckup bahagia dah… huhuhu.. u r mai eberiting musyuk!...

Ni aku nk tepek gek adiah yg ada org sudi nk bg kat aku.. tima kasihler bebyk.. khikhikhi…


ni dari kak kam.. tq kak kam.. leh wat stock baju ghaya.. yg ado pn tak tempah2 laie.. ekeke!..

ni dari bdk opis aku si ida.. cam perli jer suh ajak dtg umah.. mementang aku tak wat lg kenduri kesyukuran ritu... tp ko dh dtg umah aku pun kan?!.. takpe ar.. hehehehe...


ni dr opismate lama aku si liza.. syantek tak kerongsang neh?.. erm adiah ko pun aku tak sempat2 lg nk pos.. nnti erk liza.. sabo erk!..

2 sedara dunia akhirat:

Jul's said...

ehhh minie..epi belated besdey la kat ko ek...
haku x tau pun....
ker haku yg duk lam utan..
ape2 pun mugha ko mughah rejeki, sihat walafiat & dikurniakan "sesuatu" keajaiban satu ari nnt,
Amin...

Minie said...

inysallah.. tq jul's 4 ur support.. sesamalah kita hendaknya.. aminnn!..