THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, July 06, 2009

Dugaanku

Ngape aku tk tdo lg neh?.. erm.. skang ni nape erk cam malas jer nk update blog neh.. keje byk?.. em bulihlah tahan.. dok cni tak bleh ngulor2 slalu sbb keje sentiasa ada jerk.. bila takde keje? Erm bila boss takde so otometik keje ada pun buat2 cam takde.. muahahaha!.. standard ar.. mana org tak kata keje gomen byk ngulor?.. eh ya ke?..yelah kot!..

Aku masih ulang alik g umah abg z.. apa gaknya dugaan aku kali ni erk.. aku g khamis lepas mak aiiih seksanya.. nape perit giler erk masa dia tarik mende tu?.. masalahnya aku sedo.. len ar aku tak sedo senang sket abg z direct pd mende tu.. mmg dh lama kena benam dasar laut.. abg z kata semangat aku kuat sbb tu aku tak pengsan dan bley sedo time dia ubat tu.. ya ker?.. aku rasa aku takler sekuat mana.. penakut adaler.. tp btol gek ckit bila pk blk.. sbb byk org yg berubat ngan dia aku tgk ada smpai pengsan2 mcm hysteria.. eee seremm tengkuk (ayat boss aku.. ekekeke..) aku takler smpai tahap tu. Bleh control cun lg ar.. ya ker?.. muahaha!.. tp mmg btol ar.. tiap kali aku rasa len mcm mmg benda tu kuat.. bila abg z tarik aku rasa ngan aku2 skali nk tercabut nyawa.. oiii saket ar!.. walhal dia tak sentuh aku pun.. just lalu kan jer tangan dia kat tpt yg mende tu duduk.. tak ke siksa tu aku yg tanggung.. setan punya setan!... sapeler yg dengki ngan aku erk!.. nk kata aku ada kaco idop org rasanya tak jugak.. tp tak tauler org yg dengki ngan aku tu nape? Tak paham btol.. aku ada buat dosa ke ngan ko?.. aku ada amek reta ko ke?.. aku ada kaco idop ko ke?.. aku ada jentik ank ko ke?.. eeee geramnyaa!.. aku pun nk idop amanler woiii.. apsal nk ganggu idop aku plak?!!... dhler tu mende tu siap beranak pinak.. woii amek blk ar mende alah ni.. aku doakan bio mende tu mkn tuan blk.. takpe arini ari ko kan.. esok lusa ko dpt gek balasannya.. tuhan maha kaya.. aku takkan dendam tp aku doa byk2 smoga ko insaf dgn apa yg ko dh buat pada aku.. idop ni bukan slalu menongkat langit!..

Bila loan aku nk lulus neh?.. isk.. ingatkan raya ni dh bleh melaram dok kat umah baru ni.. ingat malas nk blk kampong.. tp lawyer aku ckp (loyar buruk btol ar!..) maybe bln 9 kot baru settle.. mak uiii lamanya!.. sempatler beranak kalo ngandung erk!.. sabo jelah aku.. erm mak iti.. hang kalo dtg ghaya umah aku tahun ni tak syok ar.. tak renobet lg.. uwaaaa!.. hang posponler bulih.. dtg thn depan je.. ekekeke!.. bulih plak tak kasi tetamu dtg.. aku guwau jelah.. hang dtgler jelah ke teratak burukku janji ada umah kan mak iti kan..kan… oii dh kul bape ni.. aku nk tdoler woiii.. huarfff ngantuknya!... ada sok pg tk bangun kang.. kat cni dhler manjang jem jerk!.. menyampasnya!... kaki aku ni dh naik krem dh.. mujur urat tak timbul lg.. huahuahua!...

4 sedara dunia akhirat:

mak iti Jr said...

haku x kisah,janji ade rumah chikmin. bule gak singah2 sambil mkn kuih raya hang tu ha..terutama maruku hihihihi..

then,sambal jawa ke..(permintaan tu tau)..sambal tempe ke..

Minie said...

oo ya ker?.. hang nk smbal tempe mak iti?.. erm agak2 nk dtg nnti bgtau ar.. bley aku buatkan.. hehehe.. takdo hal punyo!..

Benedict Bernard said...

chik min, aku tido mcm babi semalam. .. kekekeke

Minie said...

ayo hang bio btol pg.. sape tdo mcm sape neh?.. wakakaka!..