THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, September 01, 2009

hupdate jgn tak hupdateler woiii!...

Erm lamanya aku tak buat citer kat cni erk.. bukan buat taipler.. aku tak tauler dh kena sawan pemalas gaknya.. nk update ntah.. amek gambo berkoyan2 tp nk post tak rajin plak.. ada sape rajin nk tolong tak?..

cemana ngan posa korunk erk.. aku cam besa jerk.. sejak mak dok ngan aku, alhamdulillah tak pening nk kejo2 blk keje masak.. mak dh tolong.. hehehehe.. kalo tak dahler jem.. saket jiwa aku… ni aku nk citer ckit neh.. eh ckit tak ckit sgt ar.. korang baca jelah kalo rajin.. taknak baca aku tak paksa pung!.. huhuhu.... ritu aku g kursus kat intan pasal pengurusan mesyuarat.. perh!.. kena buat ala2 meeting btol2.. kelako plak.. nama pn kejenya tukang amek minit… seb baik penceramah tak suh aku jd setiuasaha masa tu.. masak gek nk kena jwb.. hahahaha…

pehtu aku kena g puspanita sempena tadarus al-quran.. org sibuk bertadarus aku plak sibuk kuo masuk toilet.. ceh!.. perutt aku wat hal ar!.. semenjak dh makin tua ni.. perot aku dh nipis kot!... mkn bukan2 jerk sensitip giler.. tp yg aku pahsan aku dh tak bley mkn sayur daun hijau.. (except bayam.. kerabat popeye apa aku ni?!.. kehkeh..) nnti kompem perut aku gelodak tak hengat!....

pehtu aku kena jadi urusetia ngan ida ngan cc aku utk pengambilan sukarelawan polis tu.. mak aiii dr kul 9.30 smpai kul 1.00 mlm baru settle.. apa lg terus sahur ar kat uda tuuu…ghamai siotttt!.. dekat seratus lebih pesertanya.. perh!.. fenat mokcik tunggu smpai abes!... mlm tu terus ikot musyuk g opis dia.. lepak2 sbb mlm tu dia duty sorang2 sbb geng2 len coti.. aku ngan mak apa lg wat havoc ler.. hahaha!.. yg bestnya byk majalah hiburan sbb bdk opis dia rajin kompol.. aku plak rajin baca jerk.. ekekekeke!... tgk ar erk gambo neh!..



musyuk tgh wat laporan dgn penuh tekunnya.. aler mcm cik egu plak!...

3 sekawan 'dipaksa' jd urusetia kat JPAM.. eee lmbt plak tu balik.. bengkek jerk!..


masa ni kat puspanita.. ni time puasa nk masuk hari ke-2.. tgk pucat tak muka bdk tudung purple tu.. mcm org tak cukup zat aku tgk!.. tp nape tak turun kilonya pung?!.. wakakakaka!...


ni kat intan, ikwas.. aler tpt jatuh lg dikenang.. inikan pulak tpt kursus slaluuuuu....


ni ngan bdk sebilik dan sekursus.. amy nama dia bdk negeri 9.. nk berkenalan?.. solo lg tau!.. amy ko kena bg akk duit ghaya.. haku dh pomot ko neh!...


ni ngan kak kimie dr negeri 9 gek.. wei org nogori kongker oiii.. kanan kiri depan blakang group dorang jer.. kuikuikui....

3 sedara dunia akhirat:

Jul's said...

wehhh...baru nampak kelibat ko nak hapdet umh yg dah bersawang berkulat nih...wakakaka...

slmt berposa ler ekk utk ko & musyuk ko...
thn nih aku raya kat swk...blk raya 15-27/9 nih....yeaaayyy....!! yeayyy..!!!!!

menghitung hari jer aku nih..xde mud dh nak keje...huuhhuhu

Benedict Bernard said...

cikk min awat mcm makin sihat nie?
larik....!

Minie said...

jul's : wei lamanya ko coti?.. ni btol2 raya sakan neh oiii.. ko posa penoh tak ni?.. kuikuikui... oii jul's bila nk dtg homah aku plak alang2 amek coti lebey tu mohler g umah aku skalik!..

pg : alaaaa.. jgn ar sebutttt!... tarek tinger dia kang!....