THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, September 01, 2010

bila dh takde keje

boringnya bila dok umah lelama erk.. tapi bila kena keja rasa nk bercoti puas2 plak.. pelik manusia ni tak penahnya reti bersyukur dgn apa yg dilalui.. rini cam besalah mengabeskan coti2 mesia aku ngan layan si kecik... tgk mucuk tukang2 ntah apa yg sibuk no..owh tgh tmbah lg 1 toilet bowl kat blk air.. nk ngecat bilik pn cam mls.. blah ruang tamu n dapo dh settle tinggal blah bilik2 plak tak usik2.. blk tengah je dh siap cat.. yg len blk aku, blk mak ngan toilet on de way.. mucuk bebel je.. dh tu takkan aku nk pdh suma brg sorang2.. dia tak paham ke aku ni tak bleh agkt berat2.. aiseymenn.. daling.. plslahhh...

erm tgk jam dh kul 3 pg ni.. mata aku tak ngantuk2 pn.. dh takde keje buat2ler cari keje.. keje yg ada taknak buat.. kuang3.. aku tak rajinler keje tu.. yg ni aku rajin.. godam2 blog.. dh lama tak tuko cat umah kat cni.. kat umah sendiri nk tuko so umah ni pn aku nk tuko gek.. masa2 ct niler kan.. bleh buat apa aku suka.. hua3.. sok2 dh keje ofkos lah kena ctrl time.. tak reti2 nk tdo awal g keje?.. ntah apa2 jer aku buat erk.. kui3..

syakirah dh pandai sebut ngek... bila aku buat derk lg panjang ngekkkkk dia.. owhh nk minta susu rupanya.. hu3.. jerit mcm apa sore.. nyaring semcm.. tp tulah buat rasa sonok maklumler dh lama nk dgr sore cemtu..
erm until now aku masih blom posa2 lg.. msk btol lah nk ganti sok.. raya ni bg nan, k.nor, kak long, abg ehsan, kak yah n tak lupa kak lokmah pn nk dtg umah.. bestnya.. mesti meriah erk.. tp ntahlah ya tidak je dorang tu.. hope2 jdlah.. semlm iza dtg.. aku pelawa2 ayam ajak dia tlg masak kalo aku nk buat open house sok.. dia stuju plak.. pehh mcm ya2 jer aku ni.. insyaallah kalo ada rezeki sok aku buatlah.. mucuk kata thn lepas x buat, malu dia ngan kwn2 opis bila gilir2 dtg umah tu.. umah kitowang tak buat pn.. he3.. tgklah erk mucuk kalo bdn kuat akan cuba ku usahakan.. aminnn....

4 sedara dunia akhirat:

ieja @ iejot said...

wah³!!! lawanya blog dia skang ek... hikhikhik...
camat ari ghayo!!!~

Minie said...

kui3.. jgn ar gtu.. baru bajo neh.. camat ari raya gek jot..maaf zahir batin..

Dyah said...

Pas pantang bwk shakirah jumpe cik dyah tau..leh belanja cheese cake ke? jom ar cik minie

Minie said...

erm.. dkat sgt ar cik dyah.. sementara nk suh cik dyah banje duit tmbg/myk dh lepas wat bli cheese kek.. ekekeke..