THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, October 27, 2009

antu tdo!..

Erm.. lama dh aku tak update erk kat blog neh.. blk2 tgk tag n fb.. pehtu aku tdo takpn layan astro pehtu tdo lg.. pehtu ntah apa lg ntah.. 2,3 menjak ni bz nk siapkan fm bos. Kol che’ ku minta tlg dia.. minta info n format.. seb baik ada che’ ku.. thn q so much!.. sok pg nk g jmpa dokter.. nervousnya!.. dada aku ni mcm kena blik ar mcm dlu.. really make me scared.. erm nk buat cemana erk.. penyakit ‘m’ aku pn dtg blik.. busyuk dh komplen.. suma taknk buat.. blk bongkang je keje.. e.t anti btol kalo dengo aku nk tdo time lunch.. nama pn dr zaman sekolah2 dlu mmg aku antu tdo.. kengkawan yg sama blk mmg kenal sgt ar!.. cemana aku nk ubah erk!.. cemana nk jd mak org neh!.. aisshhh!.. busyuk dh bunyi dh ms aku kol dia di 1 ptg yg tak bape nk romantik..

Minie : abg esok blikan tu..blikan ni.. blabla..

Busyuk : bliler.. nape blk keje x singgah?
Minie : ala malas ar.. abg kan tak keje siang tu tlg ar bli..lg apa takde erk?

Busyuk : erm org tu tak gheti g dapo skang ni. Apa yg ada/takde pn dia tak tau dh… blk umah taunya tdo..tdo n tdo.. sumanya dia tknk buat..

Minie : ala org penat ar!.. keje org ni byk guna otak jd blk nk rest.. (ya ker?..kelentong lebey!..) bukan cam org tu keje rilek jerk byk …

Busyuk : em sama jerk.. abg balik pg2 bley buat keje mcm2 pun.. ngecat rumah, pasang paip, pasang lampu.. buka singki.. blablabla.. kata rumah nk cantik!.. (erm mmg pun dia ni jenis tak gheti dok diam..)

Minie : ala org dh kuo modal abg kuoler tenaga pulak!..

Busyuk : takdenya suma tu alasan.. dh nama malas tu mengaku jelah..

Kalo taknak ngaku tak bley?!!.. senornya dh tak tau nk jwb tp sbb ego aku cariler apa2 point.. hahaha..Ntahler dkat seminggu angin malas tu berlaku.. peot time kot!.. pstu skang dh cam besa blik.. sms dia kat tpt keje..

“musyuk sok pg tlg kejut awal sket.. ayang nk bgn masak..”

Cepat2 dia bls.. “k”

Sukaler tu bini dh ‘kembali’….. blk umah pg2 singai jerk tak abes2.. lesing kang.. seb baik laki kesayangan.. hahahaha.. kucing pn dh takde.. sunyi ar!.. suma aku dh anto kg umah kakak aku sbb nk renovate umah ni nnti sian plak kucing2 tu.. tp aku rindu kat comot n comel tp.. busyuk takmo bela.. uwaaaaaaa!...

1 sedara dunia akhirat:

mak iti Jr said...

minie asek ngantuk je nie..entah2 preg kot? ameen.