THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, November 17, 2009

Renovated ke ubahsuai?!.. huhuhu!..

Rumah aku macam kapal karam skang ni.. org nk cantekkan umah dia pn nak jugak.. bukan takat café ngan ladang aku dlm fb jer aku sibuk renovated, yg real pnya pn aku nk jugak!.. erm modal dh byk kuo.. kalo kat fb tu bleh dpt balik duit tp kat umah btol aku ni mana nk dpt duit balik erk?.. asek kuo lg ada!.. kan best kalo mcm dlm game tu erk.. kompem aku kompol duit jerk tak bli2 barang.. eh ya ker?.. poyo jerk... hahahaha!...

Adoiii tengsengnya!.. mak dh blk mlk aku anto mggu lepas.. tak lama 2 mggu jerk.. pehtu aku amek blk ar.. aku nk dendam2 pn bukan bley lama ngan abg aku tu.. nama pn adik badik.. mcm air dicincang takkan putus… walopon janji hanya tinggal janji aku telan jelah.. mmg bukan rezeki aku agaknya.. sabo minie sabo erk!.. baby dia pn aku tak dpt tgk lg.. ritu tahan aku ikot bg nan g spital tp kakak ipo aku tu stil blom bleh kuo.. dhler baby dia pn diasingkan pasal dokter nk amek sample darah.. tp Alhamdulillah sumanya dh selamat.. aku gek yg tukang carikan nama.. yg kakak dlu aku gek bg.. eryna alisha.. yg adik plak mohd aqil najmi.. peh nama anak org tak hengat!.. anak sendiri sok?!.. ntah dpt ke tak peluang tu gakya erk!.. insyaallah kalo diizinkanNya.. Aminnn!..

Erm berbalik pd citer rumah aku tu.. sian aku tgk musyuk.. ada ati tu nk buat sendiri.. dia dh pandai dh pas tgk budak2 tu buat.. ceh konon nk tryler blk ke2 tu.. tp baru separuh jln dh tak tahan sakit pinggang keje asek membongkok.. surrender terus!.. tunggu geklah bebudak tu siapkan weekend nanti.. hahahaha!.. angan2 tahi ayam jerk.. tp takpe yg penting semangat tu ada..

Aku plak tlg tgk je bulihlah.. nama nk tlg?.. alamak baru jer g ngurut.. peranakan aku ni senang no jatuh.. ritu dh ke tepi dh.. satu hal nk ketengahkan..pttlah cam rasa sakit jer kat blah kiri neh.. mak datuk nk tercabot tahan napas… anak sedara aku ada kat umah ni.. sibuk suh aku amek dia sbb cuti sekolah. Dr tahun lepas aku beria ajak tp tak amek2 mana kawan tu tak bengang.. asek sebut2 jer.. huhuhu!.. dh dok ngan aku ada gek kwn bila mak kat kg ni.. takdelah boring no bila musyuk keje shift tu.. erm bila umah aku nk siap erk?!.. blah dpan ni jerk nk buatnya pn.. tang blakang2 tu tunggu duit musyukler pulak.. harhar.. boleh gtu?!..

4 sedara dunia akhirat:

mak iti Jr said...

jelesnye sibok renovate..x sabo nk dodok umah sendiri,haiyaaaa!

mamat kintin tu dh gatai2 tgn nk drill mane2 yg patut muahahahah...

Unknown said...

aku nanti tak renovate pun.. duduk terus.. hahahaha.. no money no talk!

Jul's said...

haku lg kesian tawww....
lg xde peluang nak renobet umh cam korang.. dalam agrimen kate x leh
renobet umh sewa tuh..
nk tggu umh sirik, ntah biler rezeki murah..doa2 jer la...
skang nih dok sibuk renobet tempat kucen
pun encik abzanizam dah bising2..
nak wat cemane..tu jer la hobi haku pun...
peneman kala sunyi kat umh tuh..
uhuhuhu..

Minie said...

mak iti n snow : herk elley!.. omah korang dh tentu arahler dh lawo lg sibuk2 nk renovated.. len ar omah aku neh.. dahler 2nd hand jerk.. kalo tak diubah cam tak bape nk best jerk.. tp tulah tak ckup modal arr.. tu yg lama no nk siap2 tuh!.. huhuhuhu!..

jul's : aler ngko jgnler sedey.. nnti ada rejeki tak kemana ar tu.. ngko tgh nk melayan 'anak2' tu so buat jelah selagi mampu.. sok2 dh ada anak senirik ntah apa citer anak2 ko yg reramai tuha!...