THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, September 12, 2010

3 syawal yg meriah

erm kejap jerk dh masuk raya ke 3 yerk..pejam celik tup2 mucuk dh naik keje balik.. seb bek kak nor ada mlm ni.. dia nk lepak lg 1 mlm.. itu pn dia ada ati nk bw mak blk sgmt.. mau tinggal aku ngan kirah jerk kat umah.. sape nk layan kirah kalo time ayah keje pstu ibu nk tinggal kejap2 tu erk.. tak bleh gerak ar.. meraung plak anak aku.. ntah2 ibu dia plak yg meraung.. uhuk3...

hari ni meriah sketlah.. kul 11 lebih aku kuo g kipmat cari ikan pstu kak yah kol kata nk dtg 1 famili.. pstu kak ngah pn dtg gek anak beranak.. seb bek ada kak nor ngan anak2 dia.. bleh gek tlg aku bersilat kat dapo tu.. men campak2 jelah.. janji dorang mkn.. hu3.. ntah apa rasa masak gaknya.. so far xde komplen kan?.. kalo ada pn aku wat derk jelah.. khi3.. sok pg kak nor nk balik dah.. erm kena standby ler sedara mara len plak dtg serang.. i'll be waiting..

eee geram btol tgk dia ar!..

niler kuarga bahagia kak yah.. meriah erk..smpat posing lg tuu.


cover lubang idong tu sket.. senyum2.. hua3..

2 sedara dunia akhirat:

Benedict Bernard said...

morning chik min. comey anak hang, kalau tkde sapa nak jaga meh antar kat aku seminggu dua..ahaks

Minie said...

apa?.. ko nk tlg jaga anak aku pg?.. amboii bek atinya.. kang ada plak ngan mak2 dia ikot skali terpacak kat s'pore tu kang..sadis!..