THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, May 22, 2011

me n my story

salam...lamanya aku tak jenguk umah tpt bermain dolu2 neh..hehehe..bukan lupa daratan..bukan lupa psword gek cuma lupa idea jerk nk taip apa.. juls dh perli 44 ratus kali dh..ya2 aku paham..cuma idea payah no nk lekat daa..

tiba2 terasa nk blk umah lama neh..nk ngadu domba sket..eh salah nk bw diri jap..umah br ok sihat jerk cuma nk lari jap..semlm blk umah akk kat sgmt. everythings ok just a little bit shock 4 something happen bet. us..nape org tak benti2 nk dengki erk..ntahlah donia..donia..mls nk kuak dh..janji sumanya will be fine back..
mak tinggal umah kak nor 2 mggu..kak nor asek potpet2 aku takmo anto mak..dh mak yg xnk awat aku plak yg dipersalahkan..y me?..hahaha..kirah ngan ibu jerk erk..atok xde jgn nangis2 tau takde org nyanyikan lagu dlm boyan..ibu nyanyi lagu ikot sker ati ibu jgn bentak plak kalo x sedap maklumlah calon yg tak penah pass msuk af..nk wat cmno?..har2..

tak sabonya nk tunggu result tu..kenapa lama sgt processnya erk..aku nk guna cpatlah woii..bohsan btol!..tak tau ke akk tgh 'tdesakkkk' neh?..i'm gonna be bengong dh neh..dhlah tempoh tggal 2 bln je neh..ish abes perancangan aku suma kekucaran (ada ke maksud perkataan ni dlm kamus? lantaklah..) minta2 sumanya bjln lancarlah...aminnnnnn!...

2 sedara dunia akhirat:

PhatLady said...

tak tau nak ckp ape utk pertama sekali...
cuma terlintas nak ucapkan..

ALHAMDULILLAH.......!!!

akhirnya ko sedar diri & kembali ke pangkal jalan.... huakakakaka

lepas nih rajin2 la jenguk kat sini... jgn sbb ade rumah baru 2 setengah tingkat, ko lupekan setinggan yg pnh tmpt ko membesarkan hati ko dulu....hahahaha..

wei...ko nak wat ape tuu??? cam adew projek baek punyo jer...???? ce citer..!! ce citer..!!!! ce citer..!!!!

ehehehe

Minie said...

hahaha...alah takde apalah..just planning utk ahli keluarga jerk..bukan tmbh keluarga..yg tu blom lg...sabooo...
maklumlah bila dh ber3 neh org kata dh btmbh sket kos idopnya...jd x reti2..tp bukanlah aku stat buat bisnes pn..saja suka2 men ting2 depan rumah jerk..wahahaha...